1. Politica de Livrare
Cine îmi va livra produsele comandate?
Comenzile sunt livrate folosind serviciul de curierat furnizat de Cargus.
Cât durează livrarea?
Comenzile plasate în intervalul luni–vineri vor ajunge la destinație într-un interval de 24–72 ore. Comenzile făcute vineri (după ora 16:00), sâmbătă și duminică vor fi livrate în zilele de marți sau miercuri ale săptămânii următoare.
În perioada sărbătorilor și în timpul campaniilor promoționale (ex: Black Friday), termenul maxim de livrare poate crește la 5 zile lucrătoare. Orice întârziere peste acest interval nu intră în responsabilitatea noastră, ci a firmei de curierat.
Pentru serviciile de tip IT sau digitale (ex: instalări software, configurări, mentenanță la distanță), livrarea se face în general instant sau în maximum 24 de ore, în funcție de complexitatea solicitării.
Cât costă transportul?
-
Pentru livrările pe teritoriul României, tariful standard este de 22 lei (TVA inclus).
-
Livrare gratuită în Timișoara la comenzi mai mari de 200lei și în restul țării la comenzi de peste 300 lei!
Această politică se referă la condițiile de prestare a serviciilor de livrare și retur aferente comenzilor efectuate prin website-urile și aplicațiile operate de SIDECUBE SRL, cu sediul social în Timiș, Timișoara, Răscoala din 1907, nr. 14, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J35/2030/2020.
Urmărirea comenzii tale
După ce ai înregistrat comanda, poți urmări statusul acesteia prin contact direct prin email sau telefon.
Modificare sau anulare comandă
Poți solicita modificarea sau anularea comenzii prin contact direct email sau telefon.
Pentru orice întrebare, ne poți contacta la: [email protected]
Livrare prin curier (standard)
Livrarea este procesată în ziua următoare confirmării plății.
2. Politica de Retur
Returnarea unui produs cumpărat de pe site-ul www.sidecube.ro se poate face în termen de maximum 14 zile calendaristice de la data achiziției, respectând următoarele condiții:
-
Produsele nu trebuie să prezinte urme de utilizare.
-
Produsele trebuie returnate cu toate accesoriile și etichetele intacte, chiar dacă nu sunt în ambalajul original.
-
Produsele să provină din stocul curent și să nu fi fost parte din comenzi sau promoții speciale.
-
Produsele trebuie să fie în termenul de valabilitate (dacă este cazul).
Termen de returnare a banilor
Pentru retururi complete, clientul va primi suma aferentă produselor returnate și costul de transport achitat inițial, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea returului și validarea acestuia.
Conform Ordonanței nr. 130/2000, „Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără a invoca un motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului.”
Produsele pot fi returnate prin același curier care le-a livrat, doar dacă există un motiv justificat (ex: colet avariat, produs greșit).
Orice solicitare de retur va fi tratată conform politicii interne SIDECUBE SRL.
Costul transportului retur va fi suportat de către SIDECUBE SRL în cazul în care returul este justificat (eroare din partea vânzătorului).
Dacă returul este din cauze imputabile SIDECUBE SRL, rambursarea sumei se va face în maximum 5 zile lucrătoare de la validarea returului.
3. Modalități de plată
Plata online prin Netopia Payments
Plata se realizează securizat, prin intermediul Netopia Payments (Mobilpay), cu carduri emise de VISA sau MasterCard.